About Me

My photo
Seorang Bakal Guru yang akan menamatkan pengajian pada 2013

Blog Archive

Followers

Sunday, October 23, 2011

SIPUT MENTARANG

Salam dan selamat sejahtera, kat cni aku petik pasal siput mentarang. Tadi aku dengar mak aku sembang sal benda alah ni. Sedap kalau di bakar dan masak manis. Tapi mak aku cakap ade kes baru - baru ni kat PERLIS.Ada orag maut makan benda ni.Just nak menyibuk sebenarnya.So xyah la makan siput ni sebab doktor ada buat pengesahan dalam siput ni ada asid.  Patut la tengok siput ni sihat2 semacam ja.Itulah sumber yang didengar..lalalalalalala

pinjam dari google

10 comments:

PinQib said...

bkan kat kafe dulu ad jual ke benda ni??

mizzkechique said...

ntah nape smpi skang xleh mkn seafood kecuali udang n ketam je.. huhu

BiQa HatmiN said...

siput?? seafood? haha.. alergic..

http://biqahatmin.blogspot.com/2011/10/pendedahan-karakter-watak-hantu-lapar.html

sya fieqa said...

xpernah mkn..
tapi nmpak sedap..
hohoi~

Iffah Afeefah said...

Mcm pnh makan

safwanmahzin said...

QIB: xperasaan laa....pernah kot..=)

mizzkechique: xpe ketam ngan udang pon sodap...Ayam lagi la sodap..=)

BiQa: kalau alergik makan ikan jela..=)

sya fieqa: sedap sebenarnya piqa..kalau bakar memang lazatlah..=)

Iffah Afeefah: rasa cmna fifah???tehee..=)

Rozuan Ismail said...

sedaplah meatang ni kalau masak pedas

safwanmahzin said...

Rozuan Ismail : sedap memang sedap

hazanis said...

tliur tgk picha nie.....hoho masa bulan ramadhan slalu mkn benda nie..rebus pastu cicah sos..emm lagu dlm blog tu (maha melihat-opik)...^^

safwanmahzin said...

hazanis: memang nampk sedap..=)k tq ye..=)