About Me

My photo
Seorang Bakal Guru yang akan menamatkan pengajian pada 2013

Blog Archive

Followers

Friday, March 23, 2012

SALAH FAHAM KE APE?

KAWAN 1:  awak ada 10 guni beras lagi nak kna angkat kat rumah saya..helpppp..

KAWAN 2: awak tangan saya luka ni terkena pisau. saya xdapat tolong awak.......

KAWAN 1: awak knape nak cakap kasar macam 2, orang cakap je bukan paksa, ble awk mntak toloong saya, saya tolong.bila awak, awak bagi banyak alasan.dahla xyah tolong pon xpe.kalau xnak tolong xperlula cakap cam2.xguna saya bagi peluang kat awak.pasni jangan mintak tolong pape dengan saya.dan saya xkan mintak tolong dari awak.

KAWAN 2.: ( terkejut dengan luahan yang begitu panjang berjela dan xtau puncanya n dikaitkan pulak dengan peluang2. aduihhh apa ni.. kalau haritu xleh tolong mungkin hari lain boleh kan??? xfaham knape la bnda yang kecik camni jadik rumit sangat....)

Saya xnak cakap pape..cuma terkejut dengan bnda cmni..please la lisent 1st before judge anything...

4 comments:

Fatty said...

siyes ke kawan 2 tu cakap macam tu? sila check sent item balik. Kalau tak xkn la kawan 1 tu marah bebeno? =)

safwanmahzin said...

nk tlg camne? tgn wan luke kene tin
saya cakap ini

Huda Diaz said...

takde smiley, tu yang dia tak percaya. haha :D

biasalah, manusia..

adwafarahin said...

sampai cmtu skali ker? Ya Allah sabar ek wan..mungkin die mrh sgt kot time tu