About Me

My photo
Seorang Bakal Guru yang akan menamatkan pengajian pada 2013

Blog Archive

Followers

Thursday, December 8, 2011

PERASAAN

Assalamualaikum, salam sejahtera. Malam ni aku xda nak upload gambar,edtting yang aku buat2. Malam ni aku cuma nak sampaikan ini. Mintak maaf kalau ni membuatkan korang sakit mata untuk membaca. Ya benda ni benda yang remeh-temeh. Perasaan. Cinta. Aku memang susah nak cakap pasal benda ni. Aku lalui benda ni 2x dalam hidup aku. Sekarang ni aku rasa kosong. Aku mencuba untuk mencarinya semula.. Aku perlukan masa.Bodoh kan kalau kita xhargai apa yang orang buat pada kita. Padahal kita mencuba. Kenapa kita xda perasaan xecited kita macam dulu? Sebab dulu die layan macam mana perasaan kita sekarang kah? Bukan niat untuk membalas dendam sebab benda tu dah terhapus lama. Mesti rasa menyesal 2 akan ada kalau dia berpaling dan telah dimiliki.Susahnya. Kalau ada jodoh adala..Betol kah??Macam mana ni??huhu

7 comments:

adwafarahin said...

yep.klu ade jodoh ada la :)

uyaitusaya said...

Allah ada jawapan, cuma Dia Masih nak berahsia.. sabar ye :)

NZ Diaz said...

cari baru je la. haha aku cakap macam aku tak rasa apa yang kau rasa je kan.

susah kut. lagi-lagi kalau kita selalu nampak dia. sakit ohh

sabar je la, yang pasti jangan terlalu tinggalkan perasaan pada yang lepas sampai tak nampak yang ada depan mata. :)

miss inna said...

insyaAllah, klo dia tu jodoh awak, xkan lari ke mana jg tu...

NHMS said...

move on kawan..
ramai lagi pompuan laen..

so chill ;)

safwanmahzin said...

adwafarahin: betul Adwa

uyaitusaya: Saya cukup sabar..=)

NZ Diaz: Tq kawan.=)

miss inna: Betol Inna jodoh xkann kemana.sabra dan menuggu..=)

NHMS: Tq NHMS..=)

Iffah Afeefah said...

erm penuh perasaan sy bace

cikgu 2014?