About Me

My photo
Seorang Bakal Guru yang akan menamatkan pengajian pada 2013

Blog Archive

Followers

Wednesday, September 28, 2011

ENTRY GEMBIRA--SELAMAT DATANG PENDATANG BARU

Entry ni pdek ja.Just nak khabarkan betapa gembiranya hati ni sebab dah bergelar bapa saudara.Yeahhh... like this. Pendatang baru ni adalah Puteri..so esok barulah aku tahu rupanya.Ok esok bila dah habis klass, konfem aku akan trus cau...nak balik laju2. Aku rasa aku bersemangat lebih macam aku ni bapak budak ni.ha3.konfem aku sampai dulu dari bapaknya yang konfem2 xkan sampai petang esok.. Yes im very2 sure lahh.This puteri merupakan anak sudara aku yang ke 4 n merupakan anak saudara perempuan yang ke 2.Dengar kabar dari mak aku puteri ni chubby dari kakaknya. so esok aku akan check sama ada betol atau tak...ok ini picture kakaknya semasa dilahirkan ok....beza puteri lebih chubby........jeng3x....