About Me

My photo
Seorang Bakal Guru yang akan menamatkan pengajian pada 2013

Blog Archive

Followers

Saturday, September 3, 2011

EH RAYA!!

1 syawal : jalan2 rumah  kawan, sembang dan makan nilah aktiviti yang paling sihat..benda yang sama di ulang.
2,3,4,5, syawal: buat benda yang sama kunjungi rumah kawan2....lama xjumpa kot..
 6 syawal: walaupun dah nak balik kampus still lagi sibuk beraya dan sempat lagi amik gamba adik2 guna lens kawan yang tercicir dalam beg . tq moon saya terguna sekali jepp..=)

dgan kwan2 1 syawal

sedara-mara bertandang ke rumah..ho ramai kot
last day b4 balik kampus
 adik ke 6 dan 7
erhhh..
adik ke 6 dan bongsu

aku dan adik bongsu
 adik ke 6
 lagi...
 adik ke 7

 lagi...
 lagi!!!!

da lagi....
bongsu
lagi..

  aku

dan aku...

haha lokasi depan rumah ja.sebab rasa pot kat depan rumah pon dah lawa....ok salam aidilfitri dan salam kemerdekaan...ok kepada kawan2 yang nak rasa jelous nanti kita amik gamba ye..ok..saya tau kamu pon nak jugak...perlu ke?haha...k wasalam..


2 comments:

inna_risna said...

wah byknya gambar..btw,anak no.7 tu nampak kiut la..hehe!

Fahmi Jaafar said...

comelll
abangnye..haha :P